11.12.2014

Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy!

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu. Już jest dosyć późno, dlatego napiszę w skrócie co i jak :) a w następnych postach wszystko opiszę szczególnie.
A więc zakładam tego bloga, ponieważ jutro (11.12.14) wybieram się do Wrocławia a następnie autobusem do Londynu, gdzie zaczynam (12.12.14) pracę jako au pair. Czytałam dosyć sporo blogów różnych au pair i postanowiłam sama taki blog założyć.
Od czego się zaczęło? Miesiąc temu wróciłam z Greckiej wyspy Lemnos, gdzie pracowałam w hotelu Porto Myrina Palace i nie miałam pojęcia co dalej. Powrót do Polski mnie zdołował i już wiedziałam, że nie chcę zostać tu długo. Dlatego działałam. Swoją host rodzinę nie wybrałam przez żadną agencję ani nic takiego. Moim zdaniem przez agencje lepiej załatwiać takie sprawy przy wylocie do USA, ponieważ do UK jest to dla mnie strata czasu i pieniędzy, gdyż sami możemy szybciej i taniej znaleźć naszą host rodzinę i wcale to nie oznacza, że będzie ona gorsza. A słyszałam o wypadkach dziewczyn, które przez agencje nie trafiły na zadowalające rodziny, a dziewczyny, które same znalazły sobie host rodzinę były naprawdę szczęśliwe z wyboru. Strona na której ja znalazłam swoją to TUTAJ . Jest to strona, w której sami się prezentujemy, poprzez założenie/wypełnienie swojego profilu.  Pisałam naprawdę z wieloma rodzinami, ale najbardziej ta, którą wybrałam, a raczej ona mnie, najbardziej przypadła mi do gustu. Dlaczego? O tym i o mojej host rodzinie w następnym poście.
Jutro napiszę post o moim pakowaniu i prezentach, ponieważ wyjeżdżam na same święta:). A na ile wyjeżdżam, to dogadam z moją host rodziną w ;pierwszym tygodniu mojego pobytu w UK.
Dodam niżej parę swoich zdjęć właśnie z mojego pobytu w Grecji, żebyście zobaczyli jak wyglądam :)
I jeszcze co o mnie:
Interesuję się modą, fotografią, kosmetologią. zdrowym trybem życia, zdrową żywnością.
Kocham grać na gitarze, oglądać seriale, filmy, czytać książki, poradniki itp., robić zakupy, miejski styl, fitness, ćwiczenia, gotowanie, bieganie, DIY.


Oprócz postów z mojego życia w Londynie, możecie spodziewać się jeszcze:

- instagram mix,
- new in,
- must have (na każdy nowy sezon)
- ulubieńcy miesiąca
- moda z rożnych miast na świecie.
- przepisy na moje ulubione potrawy

W razie jakichkolwiek pytań, lub pomysłów, proszę o maila lub komentarz. Wszystko biorę pod uwagę i na pytania odpowiem albo w komentarzu/mailu lub w poście.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz