13.12.2014

"Jesteśmy szczęśliwi, że z nami jesteś"

Moi hości są cudowni <3 są tacy kochani dla mnie i dla siebie nawzajem, tacy mili. "Moja kochana" "mój najdroższy" "kocham Cię" "jesteś taka piękna" " Sandra jest taka słodka"
Przy stole pytali się mnie o Polskę, które miasto jest stolicą, kto jest prezydentem, ile jest populacji w PL (tego nie wiedziałam). Dużo sami wiedzieli o Polsce. Wiedzieli o wypadku na Smoleńsku.
Później oglądaliśmy x-factora i pakowaliśmy prezenty, a jutro robimy ozdoby świąteczne i ubieramy choinkę. Na 10:30 idziemy na mszę do katolickiego kościoła. Muszę jeszcze ich poprosić o wolne weekendy i zapytać o transport i szkoły.
Naprawdę jestem mega szczęśliwa, że tu jestem. Nadal się krępuję, ale już trochę mniej.
Ich poprzednia au pair była z nimi ok 2 lata, ale wróciła, bo jej mama była chora. I teraz jestem ja! Niemal co chwilę pytają się czy wszystko ok, czy czegoś potrzebuję.
A gdy rozmawiałam z rodziną przez skypa z Coco, moja babcia twierdziła, że Coco mnie zamęczy ;p
Dam radę.
Powiedzieli mi, że mnie nie osądzają i nie obserwują co robię itp.
To dobrze.
I że musimy się nawzajem poznać.
Jest ok.
Będzie ok.

4 komentarze:

  1. Hmm w sumie to ja jestem ta zawsze z widelcem i nożem haha :D Ale na ogół to pełna swoboda w jedzeniu - jedz jak chcesz byleby tylko było czysto haha :D
    A tak poza tym to witaj na pokładzie aupairkowych blogów!!
    @wyjscieeawaryjnee xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widziałam znalazłaś rodzinę na kangarooaupair.com? Polecasz tę stronę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nie wiem...jesli chcesz mozemy pogadac gdzies na skype czy mailowo to Ci opowiem.

      Usuń
    2. Byłoby fajnie. To mój skype: domi8_93

      Usuń